BBA Marketing a komunikace
Klasická forma studia:
Studium je zahajováno 2x ročně – vždy v říjnu a květnu.
Online forma studia:
Program je možné studovat kompletně online.
Začít se studiem tak můžete kdykoliv a nemusíte čekat na zahájení výukového bloku.
Na Výsluní 201/13, Praha 10, 100 00
Česká republika
PODKLADY K PROGRAMU
O programu
Program BBA Marketing a komunikace je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit, jak to chodí v médiích nebo v oblasti reklamy, marketingu a PR. Studenti si osvojí základní znalosti spojené s prací v reklamě a marketingu. Tento program je určen pro manažery agentur a absolventy středních škol, kteří chtějí získat znalosti z oblasti marketingu a komunikace. Program je koncipován tak, aby poskytl studentům potřebný teoretický základ, a přitom zajistil v co nejvyšší míře navázání na aktuální trendy a umožnil získat potřebné praktické kompetence. Absolventi programu se naučí, jak plánovat a realizovat komunikační kampaně, osvojí si fungování hlavních marketingových nástrojů a umí vyhodnocovat účinky reklamních sdělení na dané publikum. Po dokončení programu studenti automaticky splní požadavky na přijetí do programu MBA. Program lze studovat 100% online.
PŘÍNOSY STUDIA
Studium programu Bachelor of Business Administration (BBA) je navrženo tak, aby poskytovalo uchazečům s dokončeným středoškolským studiem ideální přípravu pro budoucí nadstavbu – studium MBA. Program nabízí studentům komplexní teoretické informace týkající se oblasti marketingu. Po úspěšném absolvování studia BBA na Prague Institute of Business získáte prestižní profesní titul BBA. Dále obdržíte diplom o absolvování studia v českém i anglickém jazyce.
PRŮBĚH STUDIA
Studium je rozděleno do dvou semestrů, v každém z nich studenti absolvují 4 a 3 předměty. Výuka jednotlivých předmětů probíhá prostřednictvím seminářů, které se konají zpravidla v sobotu. Konkrétní rozpis seminářů obdrží studenti vždy před zahájením daného semestru (říjen či květen). Rozsah výuky se odvíjí od rozsahu jednotlivých předmětů, zpravidla se jedná o 2 až 3 vyučovací hodiny. Účast je nepovinná, nicméně všem studentům ji doporučujeme. Studium je dále doplněno e-learningovým systémem, ve kterém studenti naleznou veškeré potřebné informace, skripta, případně literaturu potřebnou k úspěšnému absolvování předmětu.
Konzultace s lektory mimo semináře probíhá nejen prostřednictvím e-mailové komunikace, ale také videokonferencí či osobně. Jednotlivé předměty jsou zakončeny testem a vyhotovením seminární práce, obě tyto studijní povinnosti jsou vždy vyhodnocovány garantem daného předmětu. Celé studium je poté ukončeno vypracováním a úspěšnou obhajobou závěrečné práce.
PRŮBĚH ONLINE STUDIA
K úspěšnému ukončení studia musí student absolvovat celkem sedm předmětů. Na konci studia pak student vypracovává závěrečnou práci. Studium probíhá v českém nebo anglickém jazyce, dle volby studenta. Studenti naleznou všechny potřebné informace a studijní materiály ve studentské sekci, která představuje studijní systém. V průběhu celého studia mohou studenti konzultovat s lektory prostřednictvím e-mailové komunikace. Mezi studijní povinnosti patří především zodpovězení testových otázek a vyhotovení seminární práce z každého předmětu v semestru, která je následně klasifikována lektorem. Studium je ukončeno vypracováním závěrečné práce.
PŘEDMĚTY PROGRAMU
1. semestr | 2. semestr | Zakončení studia |
---|---|---|
Základy marketingu | Marketingová strategie | Diplomová práce |
Strategický management | Marketing produktu a značky | |
Marketingová komunikace | Mezinárodní marketing | |
Projektový management |