MBA Marketing a reklama
Klasická forma studia:
Studium je zahajováno 2x ročně – vždy v říjnu a květnu.
Online forma studia:
Program je možné studovat kompletně online.
Začít se studiem tak můžete kdykoliv a nemusíte čekat na zahájení výukového bloku.
Na Výsluní 201/13, Praha 10, 100 00
Česká republika
PODKLADY K PROGRAMU
O programu
Program MBA Marketing a reklama je vhodný pro uchazeče, kteří chtějí rozvíjet své znalosti a schopnosti v oblasti marketingu a marketingové komunikace. Program poskytne základní přehled o současných marketingových trendech, rozšíří vaše znalosti vztahující se k tvorbě a budování značky, tvorbě efektivní marketingové strategie a naučí vás využívat různých marketingových metod. Díky těmto znalostem budete schopni nejen budovat úspěšné kampaně, ale také úspěšně vést vlastní marketingový tým, o kterém bude slyšet nejen na tuzemském, ale i mezinárodním trhu. Program lze studovat 100% online.
PŘÍNOSY STUDIA
Studium programu MBA Marketing a reklama na Prague Institute of Business vás seznámí s úlohou marketingu a jednotlivými formami marketingových komunikací. Cílem je zdokonalení profesionální kompetence z vybraných oblastí marketingu a jeho řízení. Pozornost je kladena na produktovou politiku, branding, marketingovou komunikaci a PR. Po úspěšném zakončení studia MBA na Prague Institute of Business získáte prestižní profesní titul MBA, který se uvádí za jménem. Taktéž obdržíte diplom o absolvování studia v českém i anglickém jazyce.
PRŮBĚH STUDIA
Studium je rozděleno do dvou semestrů, v každém z nich studenti absolvují 5 předmětů. Výuka jednotlivých předmětů probíhá prostřednictvím seminářů, které se konají zpravidla v sobotu. Konkrétní rozpis seminářů obdrží studenti vždy před zahájením daného semestru (říjen či květen). Rozsah výuky se odvíjí od rozsahu jednotlivých předmětů, zpravidla se jedná o 2 až 3 vyučovací hodiny. Účast je nepovinná, nicméně všem studentům ji doporučujeme. Studium je dále doplněno e-learningovým systémem, ve kterém studenti naleznou veškeré potřebné informace, skripta, případně literaturu potřebnou k úspěšnému absolvování předmětu.
Konzultace s lektory mimo semináře probíhá nejen prostřednictvím e-mailové komunikace, ale také videokonferencí či osobně. Jednotlivé předměty jsou zakončeny testem a vyhotovením seminární práce, obě tyto studijní povinnosti jsou vždy vyhodnocovány garantem daného předmětu. Celé studium je poté ukončeno vypracováním a úspěšnou obhajobou závěrečné práce.
PRŮBĚH ONLINE STUDIA
K úspěšnému ukončení studia musí student absolvovat celkem deset předmětů. Na konci studia pak student vypracovává závěrečnou práci. Studium probíhá v českém jazyce. Studenti naleznou všechny potřebné informace a studijní materiály ve studentské sekci, která představuje studijní systém. V průběhu celého studia mohou studenti konzultovat s lektory prostřednictvím e-mailové komunikace. Mezi studijní povinnosti patří především zodpovězení testových otázek a vyhotovení seminární práce z každého předmětu v semestru, která je následně klasifikována lektorem. Studium je ukončeno vypracováním závěrečné práce.
PŘEDMĚTY PROGRAMU
1. semestr | 2.semestr | Zakončení studia |
---|---|---|
Marketingová komunikace | Marketingový výzkum | Diplomová práce |
Marketingová strategie | Tvorba PR strategie | |
Marketing produktu a značky | Sociální sítě | |
Strategický management | Mezinárodní marketing | |
Projektový management | Branding |