MBA Sales management
Klasická forma studia:
Studium je zahajováno 2x ročně – vždy v říjnu a květnu.
Online forma studia:
Program je možné studovat kompletně online.
Začít se studiem tak můžete kdykoliv a nemusíte čekat na zahájení výukového bloku.
Na Výsluní 201/13, Praha 10, 100 00
Česká republika
PODKLADY K PROGRAMU
O programu
Program MBA Sales Management je zaměřen nejen na profesionální problematiku prodeje a řízení prodeje mezi podniky (B2B), ale rozvíjí i perspektivu a obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi a koncovými zákazníky (B2C). Program je vhodný pro všechny, kteří se zabývají obchodem, kontaktem se zákazníky, obchodními kontrakty a operacemi Program rozšíří znalosti o dosahu a potenciálním dopadu marketingu při dosahování stanovených cílů. Studiem programu studenti porozumí prodejnímu procesu, vztahu mezi prodejem a marketingem, struktuře prodejní síly, řízení vztahů se zákazníky a využití technologií ke zlepšení efektivity prodejní síly. Studenti získají nejen přehled o klíčových konceptech, nástrojích a postupech užívaných v oblasti obchodu a prodeje, ale osvojí si i nezbytné praktické dovednosti. Do výuky jsou intenzivně zapojeny praktické studie. Studium programu vytváří dobré předpoklady pro uplatnění studentů v obchodních a prodejních odděleních tuzemských i zahraničních firem. Získané znalosti vytvářejí výbornou startovací platformu jak pro úspěšnou manažerskou kariéru, tak pro vlastní podnikání. Program lze studovat 100% online.
PŘÍNOSY STUDIA
Studium programu MBA Sales Management je určeno všem, kteří chtějí zefektivnit obchodní aktivity, zlepšit své přesvědčovací schopnosti. Program demystifikuje profesionální prodej a pomáhá studentům zlepšit jejich přesvědčování a efektivitu prodeje. Studenti se seznámí s prodejním procesem, řízením vztahů, plánováním, komunikací, vyjednáváním a ukončováním prodeje a také tím, jak motivovat a úspěšně vést obchodní tým. Po úspěšném absolvování studia MBA na Prague Business Institutu získáte prestižní profesní titul MBA. Dále obdržíte diplom o absolvování studia v českém i anglickém jazyce.
PRŮBĚH STUDIA
Studium je rozděleno do dvou semestrů, v každém z nich studenti absolvují 5 předmětů. Výuka jednotlivých předmětů probíhá prostřednictvím seminářů, které se konají zpravidla v sobotu. Konkrétní rozpis seminářů obdrží studenti vždy před zahájením daného semestru (říjen či květen). Rozsah výuky se odvíjí od rozsahu jednotlivých předmětů, zpravidla se jedná o 2 až 3 vyučovací hodiny. Účast je nepovinná, nicméně všem studentům ji doporučujeme. Studium je dále doplněno e-learningovým systémem, ve kterém studenti naleznou veškeré potřebné informace, skripta, případně literaturu potřebnou k úspěšnému absolvování předmětu.
Konzultace s lektory mimo semináře probíhá nejen prostřednictvím e-mailové komunikace, ale také videokonferencí či osobně. Jednotlivé předměty jsou zakončeny testem a vyhotovením seminární práce, obě tyto studijní povinnosti jsou vždy vyhodnocovány garantem daného předmětu. Celé studium je poté ukončeno vypracováním a úspěšnou obhajobou závěrečné práce.
PRŮBĚH ONLINE STUDIA
K úspěšnému ukončení studia musí student absolvovat celkem deset předmětů. Na konci studia pak student vypracovává závěrečnou práci. Studium probíhá v českém jazyce. Studenti naleznou všechny potřebné informace a studijní materiály ve studentské sekci, která představuje studijní systém. V průběhu celého studia mohou studenti konzultovat s lektory prostřednictvím e-mailové komunikace. Mezi studijní povinnosti patří především zodpovězení testových otázek a vyhotovení seminární práce z každého předmětu v semestru, která je následně klasifikována lektorem. Studium je ukončeno vypracováním závěrečné práce.
PŘEDMĚTY PROGRAMU
1. semestr | 2.semestr | Zakončení studia |
---|---|---|
Plánování obchodní strategie a taktiky | Základy obchodního práva | Diplomová práce |
Obchodní vyjednávání, techniky a dovednosti | Logistika a doprava | |
Podpora prodeje a PR | Řízení vztahů se zákazníky, psychologie zákazníka | |
Marketing a komunikace | Komunikační a vyjednávací techniky | |
Prodejní dovednosti a Cross-selling | Osobní prezentace |