DBA Executive Marketing
Klasická forma studia:
Studium je zahajováno 2x ročně – vždy v říjnu a květnu.
Online forma studia:
Program je možné studovat kompletně online.
Začít se studiem tak můžete kdykoliv a nemusíte čekat na zahájení výukového bloku.
Na Výsluní 201/13, Praha 10, 100 00
Česká republika
PODKLADY K PROGRAMU
O programu
Studium programu DBA Executive marketing je vhodné pro uchazeče, kteří v současné době působí na vedoucích pozicích, dále zaměstnancům a manažerům reklamních či PR agentur, jejichž cílem je rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti marketingu, marketingové komunikace a marketingové strategie. Úspěšným absolvováním programu získáte aktuální informace související s formulováním marketingových cílů a efektivním nastavením PR strategie, což pro vás do budoucna představuje významnou konkurenční výhodu na trhu práce. Program lze studovat 100% online.
PŘÍNOSY STUDIA
Studium programu DBA Executive marketing je určeno pro uchazeče s minimálně pětiletou praxi na vedoucí či jiné manažerské pozici, a kteří se aktivně podílejí na fungování společnosti či organizace nejen v soukromé, ale též státní či neziskové sféře. Absolvováním programu získáte titul DBA, jenž je považován ze nejvyšší stupeň manažerského vzdělání. Studiem DBA tak posunete nejen svůj profesní, ale též osobní a kariérní růst zase o stupeň výš.
PRŮBĚH STUDIA
Studium je rozděleno do dvou semestrů, v každém z nich studenti absolvují 4 předměty. Výuka jednotlivých předmětů probíhá prostřednictvím seminářů, které se konají zpravidla v sobotu. Konkrétní rozpis seminářů obdrží studenti vždy před zahájením daného semestru (říjen či květen). Rozsah výuky se odvíjí od rozsahu jednotlivých předmětů, zpravidla se jedná o 2 až 3 vyučovací hodiny. Účast je nepovinná, nicméně všem studentům ji doporučujeme. Studium je dále doplněno e-learningovým systémem, ve kterém studenti naleznou veškeré potřebné informace, skripta, případně literaturu potřebnou k úspěšnému absolvování předmětu.
Konzultace s lektory mimo semináře probíhá nejen prostřednictvím e-mailové komunikace, ale také videokonferencí či osobně. Jednotlivé předměty jsou zakončeny testem a vyhotovením seminární práce, obě tyto studijní povinnosti jsou vždy vyhodnocovány garantem daného předmětu. Celé studium je poté ukončeno vypracováním a úspěšnou obhajobou závěrečné práce.
PRŮBĚH ONLINE STUDIA
K úspěšnému ukončení studia musí student absolvovat celkem osm specializovaných předmětů. Na konci studia pak student vypracovává závěrečnou práci. Studium probíhá v českém jazyce. Studenti naleznou všechny potřebné informace a studijní materiály ve studentské sekci, která představuje studijní systém. V průběhu celého studia mohou studenti konzultovat s lektory prostřednictvím e-mailové komunikace. Mezi studijní povinnosti patří především zodpovězení testových otázek a vyhotovení seminární práce z každého předmětu, která je následně klasifikována lektorem. Studium je ukončeno vypracováním závěrečné práce.
PŘEDMĚTY PROGRAMU
1. semestr | 2.semestr | Zakončení studia |
---|---|---|
Projektový management | Marketing produktu a značky | Diplomová práce |
Strategický management | Krizová komunikace | |
Tvorba PR strategie | Mediální plánování | |
Aplikace PR v praxi | Mezinárodní marketing |