MSc Marketing a média

Klasická forma studia:
Studium je zahajováno 2x ročně – vždy v říjnu a květnu.
Online forma studia:
Program je možné studovat kompletně online.
Začít se studiem tak můžete kdykoliv a nemusíte čekat na zahájení výukového bloku.
Na Výsluní 201/13, Praha 10, 100 00
Česká republika
PODKLADY K PROGRAMU
O programu
V rámci oboru MSc Marketing a média se seznámíte se základními pojmy a koncepcemi marketingu, marketingovým procesem a strategickým plánováním. Program MSc je zaměřen na čerstvé absolventy vysokých škol bez manažerské praxe, kteří chtějí získat teoretický základ v manažerských oborech. Absolvování programu MSc pak pro ně představuje konkurenční výhodu na trhu práce. Na základě znalostí získaných v průběhu tohoto oboru získáte znalosti v nejaktuálnějších oblastech tohoto oboru jako je ecommerce nebo komunikace na internetu. Program lze studovat 100% online.
PŘÍNOSY STUDIA
Studium programu MSc Marketing a média na Prague Institute of Business vám pomůže k získání znalostí v nejaktuálnějších oblastech marketingu. Studium je orientováno na znalosti potřebné v současnosti v praxi, ale dostatečný prostor je ponechán pro rozvoj teoretické základny studenta. Po úspěšném zakončení studia MSc na Prague Institute of Business získáte prestižní profesní titul MSc, který se uvádí za jménem. Taktéž obdržíte diplom o absolvování studia v českém i anglickém jazyce.
PRŮBĚH STUDIA
Studium je rozděleno do dvou semestrů, v každém z nich studenti absolvují 5 předmětů. Výuka jednotlivých předmětů probíhá prostřednictvím seminářů, které se konají zpravidla v sobotu. Konkrétní rozpis seminářů obdrží studenti vždy před zahájením daného semestru (říjen či květen). Rozsah výuky se odvíjí od rozsahu jednotlivých předmětů, zpravidla se jedná o 2 až 3 vyučovací hodiny. Účast je nepovinná, nicméně všem studentům ji doporučujeme. Studium je dále doplněno e-learningovým systémem, ve kterém studenti naleznou veškeré potřebné informace, skripta, případně literaturu potřebnou k úspěšnému absolvování předmětu.
Konzultace s lektory mimo semináře probíhá nejen prostřednictvím e-mailové komunikace, ale také videokonferencí či osobně. Jednotlivé předměty jsou zakončeny testem a vyhotovením seminární práce, obě tyto studijní povinnosti jsou vždy vyhodnocovány garantem daného předmětu. Celé studium je poté ukončeno vypracováním a úspěšnou obhajobou závěrečné práce.
PRŮBĚH ONLINE STUDIA
PŘEDMĚTY PROGRAMU
1. semestr | 2.semestr | Zakončení studia |
---|---|---|
Marketingová komunikace | Marketingový výzkum | Diplomová práce |
Strategický management | Tvorba PR strategie | |
Projektový management | Sociální sítě | |
Marketingová strategie | Mezinárodní marketing | |
Marketing produktu a značky | Mediální plánování |